Meer weten
Levering en montage van jouw bestelling
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst bij Mijnterras wordt de verzending in gang gezet. Gewoonlijk wordt er na jouw bestelling achter de schermen hard gewerkt om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Daarnaast is er ook een mogelijkheid om een leverafspraak te maken of is het vereist deze te maken. Hiervoor kan je contact opnemen met de klantenservice. Zo wordt de bestelling op het voor jouw gewenste moment geleverd.
Buiten de mogelijkheden met betrekking tot de levering is het ook mogelijk om uw spa, sauna of overkapping te laten monteren. Mocht je zelf de technische kennis of tijd er niet voor hebben, is dit dé perfecte oplossing. Aan montage van jouw spa, sauna of overkapping zijn extra kosten verbonden.
Hieronder staat weergegeven hoe de levering en/of montage van jouw spa, sauna of overkapping in zijn werking gaat:
Levering en montage van jouw professionele spa
Levering & montage: Al onze spa's worden bij jou bezorgd en geinstalleerd. Zo heb je geen omkijken naar de levering en montage van je spa en kan je direct zorgeloos genieten. Bij montage zit transport, installatie, plaatsing, gebruiksklaar maken en twee jaar garantie & service inbegrepen.
We nemen contact met u op om alles omtrent de levering en montage af te stemmen. Daarnaast hebben we antwoord nodig op onderstaande vragen:
- Waar komt de spa te staan?
- Is er 60cm ruime vrij rondom de spa aan elke kant?
- Op welke ondergrond komt de spa te staan? Is dit waterpas en is de ondergrond stevig genoeg? Graag ontvangen wij via WhatsApp foto's en/of video's.
- Kan de spa met een kar naar de juiste plaats gereden worden? (Zijn er geen belemmeringen zoals hoogte en breedte of opstapjes) Graag ontvangen wij via WhatsApp een video vanaf de straat de route die de spa moet afleggen naar de plek waar je wenst dat deze komt te staan.
- Is er iemand aanwezig die kan helpen bij het kantelen van de spa?
Nadat we deze informatie hebben ontvangen, wordt er contact met je opgenomen om het definitieve moment te plannen om te plaatsen.
Mocht u verder nog vragen hebben kan je altijd contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch via 0316-441064 of via een mail naar info@mijnterras.nl.
Levering en montage van jouw sauna
Bezorgen infrarood: Nadat je de bestelling van jouw sauna hebt geplaatst wordt de levering in gang gezet. Gewoonlijk zal de sauna z.s.m. verzonden en geleverd worden. Er wordt contact met je opgenomen wanneer we jouw sauna komen bezorgen. In het geval dat je een specifieke bezorgafspraak wilt maken, kan dit afgestemd worden met de klantenservice. Contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch via 0316-441064 en via de mail info@mijnterras.nl. Het is belangrijk om te weten dat er iemand aanwezig moet zijn bij het afleveradres om de zending in ontvangst te nemen.
Montage infraroodsauna: Wanneer je kiest voor montage van jouw infraroodsauna kan je contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch via 0316-441064 of via de mail naar info@mijnterras.nl. We bekijken dan samen met jou op welke manier het monteren mogelijk is en komen dan ook met een prijsvoorstel.
Bezorgen barrelsauna: Voor de levering van een Barrelsauna is het essentieel dat er twee personen aanwezig zijn om te helpen met het lossen. Het hout van de Barrelsauna wordt met een grote krat geleverd en moet op het afgesproken levermoment ter plaatse worden gelost.
Montage barrelsauna: Wanneer je kiest voor montage van jouw sauna kan je contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch via 0316-441064 of via de mail naar info@mijnterras.nl. We bekijken dan samen met jou op welke manier het monteren mogelijk is en komen dan ook met een prijsvoorstel.
Levering en montage van jouw overkapping
Levering: Wanneer je jouw overkapping vóór 14:00 hebt besteld, zal deze dezelfde dag nog verzonden worden. De levertijd bedraagt gewoonlijk 1-2 werkdagen, tijdens drukke periodes zal dit af kunnen wijken. Mocht je een specifieke leverdatum wensen, kan je dit aangeven bij het afrekenen onder 'opmerkingen over je bestelling' of afstemmen met de klantenservice. Contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch via 0316-441064 of via de mail naar info@mijnterras.nl. Het belangrijk om te weten dat er iemand aanwezig moet zijn bij het afleveradres om de zending in ontvangst te nemen
Montage: Je kan jouw overkapping laten monteren. Mijnterras werkt samen met een externe partij die de overkappingen naar wens monteert en installeert. De kostenindicatie van montage is €500. Dit is mede afhankelijk van de regio, plaatsing van de overkapping en eventuele extra wensen. Je kan met onderstaande partij alles omtrent montage afstemmen en een gerichte prijsaanvraag in te dienen.
De contactgegevens:
Boy Le
06-48017302
Info@ldkoerier.nl
Veelgestelde vragen
- (Meest voorkomend) Jouw bestelling wordt vanaf verschillende magazijnen verzonden. Dit komt omdat niet alles bij ons in het magazijn aanwezig was op het moment dat je had besteld. Je hebt hiervan als het goed is bericht gekregen via de mail.
- Tijdens het transport is er een pakketje kwijt geraakt. Helaas komt dit, zeker in piekperiode, wel eens voor. We gaan er alles aan doen zodat jij jouw bestelling zo snel mogelijk ontvangt. We gaan met de vervoerder achterhalen waar jouw pakketje is en zorgen dat dit wordt bezorgd. Mocht dit niet meer lukken, kunnen we (mits op voorraad) producten nasturen.
- Wij hebben een fout gemaakt tijdens het inpakken. Ook dit kan gebeuren. In dat geval hebben we het zelf in de hand en gaan we er alles aan doen het zo snel mogelijk te leveren.
PostNL extra@home bezorgt niet op zaterdag. Deze zendingen worden alleen bezorgd van maandag t/m vrijdag. (Wanneer je bijvoorbeeld op vrijdag besteld, zal het maandag worden geleverd.)