Meer weten
Retourneren
- Het kan voorkomen dat het product niet is wat je ervan verwacht had of dat het product niet is wat je nodig dacht te hebben. In dat geval kan het geretourneerd worden. Hieronder staat alle informatie die je moet weten over retourneren.
Retourvoorwaarden
Om het volledige bedrag terug te krijgen, is het belangrijk dat het product nog in nieuwstaat is. Dit houdt in dat het product nog als nieuw verkocht kan worden aan iemand anders. Onderstaand belangrijke dingen om rekening mee te houden:
- De doos openen en hierbij tape los snijden of plastic bandjes verwijderen om het product goed te bekijken mag uiteraard. Het losscheuren van plastic verpakkingen of het knippen in de verpakking mag niet.
- Een spa/sauna uitpakken en bekijken mag. Deze in gebruik nemen mag niet. Hieronder valt het uitleggen/opzetten op de grond om te kijken of het past, het vullen met water, monteren van bepaalde onderdelen.
- Alle producten mogen niet met water in aanraking zijn geweest.
Wil je een product retourneren? Dan kunt u een mail sturen naar info@mijnterras.nl. Vermeld daarbij onderstaande gegevens:
- Ordernummer van jouw bestelling
- Welk(e) product(en) je wilt retourneren
- foto's van de verpakking van het product wat je wilt retourneren
Na ontvangst van de mail, sturen we je de benodigde retourlabels op of nemen we contact op om een ophaalmoment in te plannen.
Veelgestelde vragen
PostNL: Voor het retourneren van een pakket, dat verstuurd kan worden via PostNL, betaal je €6,95.
TransMission: Voor het retourneren van een pallet betaal je €50,-. Vaak wordt er een ophaalmoment gepland. Dit wordt uiteraard altijd samen met jou afgestemd, om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Bezorgafspraak: Wanneer het product moet worden opgehaald, dan communiceren we de kosten altijd vooraf. Dit hangt namelijk mede af van de locatie en welk product dit betreft.
Om het volledige bedrag terug te krijgen, is het belangrijk dat het product nog in nieuwstaat is. Dit houdt in dat het product nog als nieuw verkocht kan worden aan iemand anders. Onderstaand belangrijke dingen om rekening mee te houden:
- De doos openen en hierbij tape los snijden of plastic bandjes verwijderen om het product goed te bekijken mag uiteraard. Het losscheuren van plastic verpakkingen of het knippen in de verpakking mag niet.
- Een spa/sauna uitpakken en bekijken mag. Deze in gebruik nemen mag niet. Hieronder valt het uitleggen/opzetten op de grond om te kijken of het past, het vullen met water, monteren van bepaalde onderdelen.
- Alle producten mogen niet met water in aanraking zijn geweest.
In sommige gevallen kan het zijn dat het product geretourneerd moet worden omdat deze bijvoorbeeld moet worden gerepareerd. Ook kan het zijn dat het product omgewisseld wordt voor een nieuw product en dat de oude geretourneerd moet worden. In dit soort gevallen is retourneren uiteraard gratis en zullen wij ervoor zorgen dat het product wordt opgehaald/omgewisseld. Wanneer jouw garantie of reparatie rechtstreeks met de fabrikant wordt geregeld, kan dit anders zijn. Vraag hiernaar bij de desbetreffende fabrikant.
Wanneer wij het door jou geretourneerde product hebben ontvangen, kijken wij of deze aan alle retourvoorwaarden voldoet. Is dit niet het geval, dan nemen wij contact met jou op om een passende oplossing te bieden. Wanneer dit wel het geval is, ontvang je van ons een bevestigingsmail dat wij het product in goede staat hebben ontvangen. Binnen 5 dagen na ontvangst van deze mail wordt het bedrag, min de retourkosten, op jouw rekening teruggestort. Dit is altijd via de betaalmethode en de rekening waarmee de bestelling is betaald.